Kamery od nás od A do Z
Na této stránce Vás seznámíme s postupem realizace kamerového systému pro Váš dům od úplného začátku až po dokončení systému.
Zadání poptávky
Zcela prvním krokem ze strany zákazníka je vyplnění našeho kontaktního formuláře, ve kterém zákazník sdělí své obecné požadavky na kamerový systém. Na základě uvedených informací je každý zákazník zástupcem naší firmy kontaktován a vždy je domluvena schůzka na místě budoucí realizace kamerového systému.
Etapa I - určení rozsahu kamerového systému
Na první schůzce v objektu zákazníka dojde ke kompletní prohlídce objektu, zaměření jednotlivých tras, k určení budoucího umístění jednotlivých kamer včetně volby typu kamer a také ke zjištění informací o možnosti umístění technologie pro napájení kamerového systému a technologie pro ukládání záznamů. Na základě zjištěných informací zpracujeme nejpozději do týdne cenovou nabídku na dodávku a montáž technologie kamerového systému a případně také cenovou nabídku na vyřízení administrativních úkonů, které předcházejí vlastní instalaci kamerového systému.
Etapa II - administrativa
Návrh kamerového systému bude posouzen z hlediska požadavků aktuálně platné legislativy, především s ohledem na ochranu osobních údajů.
Etapa II - realizace
Na základě zákazníkem schválené cenové nabídky následuje realizace. Podle složitosti systému trvá instalace kamerového systému v obytných budovách většinou 1 - 3 dny. Montáž provádějí kvalifikovaní řemeslníci a při realizaci se samozřejmě chovají ohleduplně k uživatelům objektu. Po instalaci kamerového systému dojde k nastavení celého systému (nastavení záznamu z kamer, nastavení rozlišení kamer, nastavení detekce pohybu, zřízení přístupů k systému pro oprávněné pracovníky objednatele atp.).
Poslední fází realizace je předání systému zákazníkovi a to vč. proškolení obsluhy systému. Ke každé instalaci je zpracována jednoduchá dokumentace s popisem umístění kamer, záznamového zařízení, napájecího zdroje atp.